WWE Wrestlemania 26: The Undertaker vs Shawn Michaels Full Match + Promo HQ

XCFL MMA Online video Rating: 4 / five

Both comments and pings are currently closed.

24 Responses to “WWE Wrestlemania 26: The Undertaker vs Shawn Michaels Full Match + Promo HQ”

  1. blusky1107 says:

    This is WrestleMania 26. That was WrestleMania 27

  2. MrBaaack says:

    The matches were dead and the main event was the miz vs john cena :

  3. Raysean Maulandra says:

    the day wwe died

  4. Raysean Maulandra says:

    anyone wanna beat the streak dumbass

  5. Raysean Maulandra says:

    why?

  6. Raysean Maulandra says:

    thumbs up if u miss hbk

  7. DJHaniac says:

    I think in terms of match quality…this is the greatest rivalry in WWE history. Hell in a Cell ’97, Royal Rumble 2007, Royal Rumble 2008 and then these 2 wrestlemanias all instant classics

    I can’t think of any other feud that had so many high quality matches.

  8. SuperSayinX1 says:

    I saw that too and just put on the wtf face.

  9. Julian Coy says:

    knae lost to the undertaker twice at wrestlemania

  10. sosito72 says:

    undertaker is best

  11. Alex Alez says:

    Undertaker’s leg ;-(

  12. RidiculousComedy00 says:

    13:16 LOL he puts his leg back on the rope

  13. eddiegill789 says:

    Kane will defeat the undertaker!!!!!!!!!!!!!

  14. Carro Haggblad says:

    Oh yea right… still AWESOME! would really enjoy Cena vs undertaker at WM29 or 30..feels like he’s the only 1 who haven’t faced taker at wm yet..

  15. AndyArmstrong88 says:

    Roberts sounds like he’s ejaculating and shitting at the same time when introducing taker

  16. naim0111 says:

    justin roberts: The Undeeeeeeeeeeeertaker!!!!!!!!

  17. Andrea McGeth says:

    Look at the ref Lmfao 33:55

  18. uzamora81 says:

    no one.

  19. yasir abdi says:

    i wonder who will defeat the undertaker who can?

  20. MrZaxoyi says:

    Music name 00:13 ?

  21. Adyman182 says:

    I haven’t heard of wrestling until 2000. I forgot UK, Canada and Australia as they are kinda connected with US, but as a guy interested in media, I’m surprised how nobody talked about wrestling in my country (Bosnia)

  22. StephenR4968 says:

    Are you kidding? The WWF was huge here in the UK too then, and not just the UK, worldwide.

  23. LarrytheQuadguy1 says:

    I don’t think that’s true. I’m from England and I think Stone Cold is just as well known here as the US. And I watched the attitude era, more so than the current era

  24. Adyman182 says:

    You’ve gotta keep in mind that almost nobody outside of US watched the Attitude Era. We know the Rock and Hogan because of their movies but SCSA is an exception.